Cara Nak Masak Kari Daging Yang Sedap

Resepi yang telah saya gunakan sejak lebih 20 tahun yang lalu masih lagi the keeper recipe untuk kuah lodeh dimakan dengan nasi impit ganti lontong. Tapi dek dah lama nak makan.


Resepi Kari Daging Yang Sedap Tip Top Saji My

Semalam saya memasak kuah lodeh untuk berbuka puasa hari pertama saya berpuasa enam.

. Hihihi masuk lift tekan dan naik sendiri. Masih dalam kepenatan kerana tiba dari Kota Bharu pun sudah hampir pukul 230 pagi. Bukan sahaja kejadian yang cantik tapi rasanya memang wallaaa sedap giler.

Sebetulnya gambar yang saya ambil ini tidak justify pada rupa sebenar Ayam Masak Merah saya yang memang cantik. Maklumlah matahari dah terbenam. Ianya berwarna merah cantik sekali.


Cara Masak Kari Daging Versi Pekat Resepi Bonda


Resepi Kari Daging Sedap Hingga Menjilat Jari Bidadari My


Resepi Kari Daging Sedap Mudah Cepat Dimasak


Resepi Kari Daging Pekat Sedap Phoenixhillna Org

Post a Comment

0 Comments

Ad Code